'Sada je 4:30 i ja sam još na poslu. Radim u odličnoj kompaniji koja se bavi produkcijom novih videa. U gotovo dvije godine žrtvovala sam svoju vezu, trošila svo vrijeme i energiju na ovaj posao. A mog šefa samo brine koliko će koji video dobiti klikova'



Urednica animiranih video priloga Marina Schifrin odlučila je ostaviti svoj posao u tajvanskoj kompaniji Next Media Animation, a otkaz je dala na originalan način. Snimila je sebe kako pleše na pjesmu Kanyea Westa 'Gone' i svoje plesne pokrete popratila pisanim objašnjenjem zašto daje otkaz.

- Sada je 4:30 i ja sam još na poslu. Radim u odličnoj kompaniji koja se bavi produkcijom novih videa. U gotovo dvije godine žrtvovala sam svoju vezu, trošila svo vrijeme i energiju na ovaj posao. A mog šefa samo brine koliko će koji video dobiti klikova. Želim mu samo reći... da dajem otkaz! Odlazim - napisala je Marina u kreativnom video uratku.



No ono čemu se zasigurno nije nadala jest da će joj šef uzvratiti gotovo istom mjerom. Zajedno sa svojim zaposlenicima otplesao je ples na istu pjesmu i kazao kako bi volio da je Marina bila jednako kreativna u svakodnevnom poslu kao kod ovog videa.

- Radimo u odličnoj firmi koja zapošljava na temelju plesnih vještina - šalom počinju video zaposlenici te nastavljaju: - Ručamo za radnim stolom jer oko zgrade nema restorana. No umjesto toga imamo bazen i saunu. Želimo Marini sreću i svima poručujemo: - Zapošljavamo!







Objavi komentar Blogger

 
Top