Natjecanje za izbor najglupljeg citata iz školskih udžbenika, prvo polufinale

Izvor: Prometej

Vaš zadatak je da od 44 citata izaberete jedan koji od svih najviše pridonosi sistematskom zaglupljivanju djece, razvijanju rasizma, šovinizma, mržnje i nekritičkog mišljenja, pretvaranju djece u savršene buduće podanike i potrošače, osakaćivanju mašte kod naših najmlađih, te stvaranju atmosfere trajnog straha u kojoj naša djeca benzinom polijevaju i spaljuju starice, bodu jedni druge u tramvajima, te muče i sakate životinje, atmosfere straha koja će omogućiti stabilnost jedinog ispravnog sistema u kojem svi u strahu jedni od drugih i dalje glasaju za svoje nacionalne i prikriveno nacionalne stranke.

Nakon zapaženog uspjeha „Priručnika za idolopoklonike i fanatike“ (izdavačka kuća BH-eduko-fanatikos, dostupno na linku Prikaz knjige: „Priručnik za idolopoklonike i fanatike“, Balkan 2011.) u projektu sistematskog zaglupljivanja djece na ovim prostorima kako bi se njima još lakše moglo manipulirati i održavati dobru staru balkansku tradiciju straha i mržnje naspram promicanju kritičke građanske svijesti i slobode, iza čega očigledno stoje naši najveći neprijatelji masoni, Ministarstvo manipulacije vam s ponosom predstavlja novi projekt: prvo u povijesti ovih prostora „Natjecanje za izbor najglupljeg citata iz školskih udžbenika“, koje se održava u sklopu šireg programa razvoja oružja za masovno poučavanje.

Komisija je izabrala 44 najgluplja citata iz školskih udžbenika, od kojih će samo jedan pobijediti. Nagrada će biti uručena autoru tog citata, a radi se o znanstveno-istraživačkom putovanju u Sjevernu Koreju, s ciljem upoznavanja i usvajanja novih metoda za što bolju i uspješniju manipulaciju ljudima. Prva citat-pratilja bit će nagrađena izletom u Iran, u zabavni park Nuclear-land, a drugoj citat-pratilji će biti pokriveni troškovi sudjelovanja na simpoziju s temom „Pozitivni utjecaj Mein Kampfa na oblikovanje svijesti ljudi 20. stoljeća“, čije je mjesto i vrijeme održavanja (po želji organizatora) tajna.

Vaš zadatak je da od 44 citata izaberete jedan koji od svih najviše pridonosi sistematskom zaglupljivanju djece, razvijanju rasizma, šovinizma, mržnje i nekritičkog mišljenja, pretvaranju djece u savršene buduće podanike i potrošače, osakaćivanju mašte kod naših najmlađih, te stvaranju atmosfere trajnog straha u kojoj naša djeca benzinom polijevaju i spaljuju starice, bodu jedni druge u tramvajima, te muče i sakate životinje, atmosfere straha koja će omogućiti stabilnost jedinog ispravnog sistema u kojem svi u strahu jedni od drugih i dalje glasaju za svoje nacionalne i prikriveno nacionalne stranke. Ovo natjecanje je i svojevrsno priznanje svemu onome što djeca čuju i usvajaju od svojih roditelja i u školama, jer je to barem dio odgovora na pitanje kako je naše bh. društvo dospjelo u ovako prekrasno stanje. Izbor neće biti lak, jer ove godine je jaka konkurencija. Pored svakog citata je upisano i njegovo podrijetlo, kao i područje na kojem doprinosi u kreiranju aktualne situacije na ovim prostorima. Svoje glasove možete ostaviti putem komentara.

Dakako, organizatori ovog natjecanja predvidjeli su i malu nagradu za sve koji ovaj tekst pročitaju i eventualno ostave svoj glas. Radi se o vrlo korisnoj e-knjizi pod naslovom „Obrazovanje u Bosni i Hercegovini: Čemu učimo djecu? Analiza sadržaja udžbenika nacionalne grupe predmeta“, koja je dostupna na sljedećem linku http://www.skolegijum.ba/static/pdf/4ebbcbc881fbd.pdf. Za kraj, najavimo i to da se nakon velikog uspjeha „Prikaza za fanatike i idolopoklonike“ priprema i drugo, skraćeno izdanje, koje će služiti kao udžbenik za vrtiće i predškolsku djecu. I još samo da poželimo sreću našim citatima u ovom natjecanju, neka najgluplji pobijedi!

Dakle, 22 citata koja se natječu u prvom polufinalu su:

1. „Ne želeći da bude uhapšen i osuđen mladobosanac Bogdan Žerajić je, izvršivši atentat na generala Varešanina, ispio otrov i umro. Njegov postupak je svijetao ideal i uzor omladini kako se žrtvuje za otadžbinu i slobodu svoga naroda.“ (Srpska istorija za 9.osnovne, R.Pejić / Promocija atentatora i samoubojice kao uzora omladini i borca za slobodu)

2. „Prvi leš na koji je bio naišao bio je svećenikov. Ćelav čovjek duga vrata, bez ikakva oružja. Bešlaga mu okrenu glavu i jednim zamahom odreza nos. S nosom je zahvatio i dio gornje usnice. (...) Ako je neki nos bio presitan, Bešlaga je mačem odrubljivao glavu i bacao prema meni... Brao je noseve kao pečurke, a vreća se punila. (...) Pitanje nakon lekcije: Koje su okrutnosti i nečovještva poznata iz drugog svjetskog rata? Koja su se nečovještva dogodila u hrvatskom domovinskom ratu? Tko ih je učinio i zašto? Za odgovore na ta pitanja podatke i primjere prikupi iz knjiga i od starijih te ih upiši u svoju bilježnicu.“ (Hrvatska čitanka 8 / Navikavanje djece odmalena da se napajaju prizorima nasilja)

3. „Danas su islamske zemlje suočene s svojevrsnom ucjenom: naime, ako se žele učlaniti u organizaciju UN, moraju se bar prešutno odreći džihada kao organizirane forme općih muslimanskih interesa. Uzroke ovakvog odnosa prema muslimanima treba prije svega tražiti u vlastitim slabostima i njihovom udaljavanju od islama.“ (Islamska vjeronauka, Sulejmanović, Kapetanović / Promicanje džihada kao 'organizirane forme općih muslimanskih interesa')

4. „Domaći zadatak nakon lekcije: Ukratko opiši zašto je kosovska etika ponovo aktuelna?“ (Pravoslavna vjeronauka za 7.osnovne / Inficiranje mladih prastarim nacionalnim mitovima)

5. „Na pregovorima o miru sultan je obećao da neće Srbe kažnjavati zbog ustanka i da će im potvrditi raniju autonomiju. Al u Turčina vjere nema! (...) Pitanja nakon lekcije: Da li si čuo narodnu izreku 'U Turčina vjere nema?' Šta to znači i zašto je to narod u to doba često ponavljao?“ (Udžbenik srpske istorije / Komentar suvišan)

6. „Za razliku od drugih nacionalnih pokreta bošnjački nacionalni pokret nikada nije imao ideju o stvaranju velike države. Šta mislite zašto?“ (Bosanska istorija, udžbenik za 7.osnovne, Radušić-Husić-Smriko / Promicanje shvaćanja vlastitog naroda kao vječito ugrožene pravedne žrtve)

7. „NATO pakt je počeo bombardovanje Jugoslavije 24.marta 1999. Najmoćniji vojni savez u istoriji ljudskog društva od 19 država sa pet stotina miliona stanovnika napao je malu miroljubivu balkansku zemlju.“ (Srpska istorija za 9. razred osnovne škole, R. Pejić / 'Malu miroljubivu balkansku zemlju' *_* i ':D)

8. „Kad žena plače, pitaj je šta hoće.“ (Pravopis bosanskog jezika, S. Halilović / Promocija patrijarhalnih narodnih mudrosti o ženama)

9. „Vođstvo jevrejskog naroda takmiči se sa Pilatom u nepravdi i zločinu.“ (Književnost za 1.gimnazije, D. Babić / Miris religiozno motiviranog antisemitizma u knjizi koja ne bi smjela veze imati s religijskim temama i sadržajima)

10. „Navika uvezena sa bezbožničkog Zapada je da ljudi žive u istoj zgradi, a ne poznaju se. Rezultat takvog ponašanja je depresija, najrasprostranjenija bolest na Zapadu.“ (Islamska vjeronauka za 6. razred osnovne škole, M. Čatović, Sarajevo / Konstantno landranje protiv Zapada, čije tekovine obilato uživamo)

11. „U krugovima Svjetskog savjeta crkava sve su glasniji i brojniji zagovornici dijaloga sa drugim religijama. (...) Ovim opredjeljenjem za međureligijski dijalog SSC se približava masonskim pozicijama. A to je ukidanje svih vjerskih razlika sa ciljem da se stvori jedna univerzalna svjetska religija, koja bi sadržavala ponešto od svake religije. Nije teško pretpostaviti da će tada doći Antihrist, da će se zacariti i vladati cijelim svijetom. Zato bi pravoslavni trebali što prije da napuste Svjetski savjet crkava.“ (Pravoslavna vjeronauka za 6. osnovne, N. Mojsilović / Promicanje odbojnosti prema dijalogu)

12. „Ja sam mali prvačić, slatki mali Hrvatić.“ (Hrvatska početnica za 1. osnovne / Navikavanje ljudi da odmalena usvajaju debilne parole i slogane)

13. „Nijedan jezik, međutim, ne smije imati previše posuđenica. Kultura naroda se ne može graditi na tuđim jezicima.“ (Srpski jezik za 9. osnovne, Kovačević-Savić / Promocija oštrog razgraničavanja od drugih kultura, zatvaranje u sebe)

14. „U vrijeme osmanske vlasti u BiH je bila prisutna vjerska tolerancija. Razlika između muslimana i ostalih odnosila se na određena prava i obaveze, ali su svi podjednako uživali zaštitu države.“ (Historija, udžbenik za 3. gimnazije, Hadžiabdić i Dervišagić / Yeah right... Falsifikacija povijesti)

15. „Udaljavajući se od Boga, čovjek sve manje liči na čovjeka, postaje NEČOVJEK.“ (Pravoslavna vjeronauka za 9. osnovne, S. Vrhovac / Promicanje mržnje prema ateizmu)

16. „Preduvjet za biološki, ekonomski i teritorijalni oporavak Bošnjaka jeste jačanje svijesti i duha.“ (Pravopis bosanskog jezika, S. Halilović / Promocija nacionalnih interesa čak i u knjizi pravopisa koja ne bi smjela imati veze s tim)

17. „Prvi svjetski rat je bio nepravedan i osvajački. Jedino su Srbija, Crna Gora i Belgija vodile pravedan i oslobodilački rat.“ (Srpska istorija za 9.osnovne, R.Pejić / Promicanje shvaćanja vlastitog naroda kao vječito ugrožene pravedne žrtve)

18. „Koliko je korisno druženje najbolje je pokazao rat u BiH. U ovom najkrvoločnijem ratu u povijesti modernoga svijeta, Bosanci su ostali psihički zdravi. Psihijatri sa Zapada su prognozirali da ćemo u ratu, a zatim poslije rata zapadati u depresije. To se nije desilo jer u ratu smo s komšijom dijelili sve, a sad izađemo na ulicu i radujemo se svakom preživjelom muslimanu.“ (Islamska vjeronauka za 6. osnovne, M. Čatović / Da, živimo u zdravom društvu i svi se radujemo samo svakom preživjelom muslimanu, a nismo baš najsretniji zbog ostalih preživjelih)

19. „Svaki čovjek koji želi spasenje mora biti član Hristove Crkve, mora vjerovati njenoj nauci i pokoravati se njenim naredbama.“ (Pravoslavna vjeronauka za 9. osnovne, S. Vrhovac / Promicanje ekskluzivizma u spasenju i uvjeravanje djece da spas leži u životu ovce koja se pokorava nečijim naredbama)

20. „Nekad i žena nailazi na probleme rješavajući unutrašnje kućne poslove. O njima treba da govori tek kad muž bude spreman da je pažljivo sasluša i da joj pomogne.“ (Islamska vjeronauka za 6.osnovne, Mensura Ćatović / Promicanje drugorazredne uloge žene, koja ima pravo govoriti tek kad joj muž dozvoli)

21. „Srpska ćirilica najidealnije je svjetsko pismo, jer svakom glasu odgovara posebno slovo.“ (Srpski jezik za 9. osnovne, Kovačević-Savić / Promocija vlastite kulture kao najsavršenije)

22. „Navedite stihove iz kojih se vidi poštenje Starine Novaka. Zbog čega je pogubio Turčina mladoženju? Šta vam se sviđa u postupku Starine Novaka? Kako opravdavate njegove postupke?“ (Milatović-Savić, čitanka za 1.gimnazije / Poticanje na oponašanje i opravdavanje ubijanja pripadnika drugih naroda)

Natjecanje za izbor najglupljeg citata iz školskih udžbenika, drugo polufinale

Izvor: Prometej

Nakon drame u prvom polufinalu „Natjecanja za izbor najglupljeg citata iz školskih udžbenika“, evo nam i drugog polufinala ovog uzbudljivog takmičenja. Ponovno su s nama 22 citata.

1. „Obilićevo ubistvo cara Murata, srpski narod je shvatio kao ideal junaštva koji treba da služi za uzor i spomen srpskom narodu, da se priča i pripovijeda 'dok je ljudi i dok je Kosova'.“ (Pravoslavna vjeronauka za 7. osnovne, N. Pajić / Promicanje ubojice kao uzora mladima i ideala junaštva)

2. „Živjela Bosna i Hercegovina! Bajram mubarek olsun!“ (Pravopis bosanskog jezika, S.Halilović / Promocija bh. patriotizma i islama čak i u knjizi koja ne bi smjela imati veze s tim)

3. 'Treba svaku ženu tući i jutro i uveče, čim obuče kotulu, dok se đavo u njoj ne smiri i ne crkne!' viče Goslava, kao da je zaboravila da je i sama žensko. Glava joj je hrapava kao reljef na karti Evrope. Kao da je muško, jer muškim jezikom govori, muškim srcem rasuđuje. (...) Kukavica, nije on čovjek nego jado, što joj glavu ne odsiječe, treba svako žensko konjima na repove, a što više ciči – znaj da više laže. (...) Preuzeto iz SVAĐA (odlomci) Radoslav Bratić“ (Čitanka za 8. osnovne, Šekara-Ličina-Stefanović-Gaković / Davanje primjera mladima kako postupati sa ženama, širenje stereotipa o ženama)

4. “Muslimani su se uspješno oduprli planskim nastojanjima da se sekularizira islamski svijet namećući mu tzv. svjetovni zakon.“ (Islamska vjeronauka, Sulejmanović-Kapetanović / Promicanje otpora građanskom društvu, sekularnoj državi i funkcionalnoj državnoj vlasti)

5. „U dramatičnim trenucima tokom najtežih turskih navala na BiH i Hrvatsku, Hrvati su iskazali nesalomljivu i zadivljujuću snagu duha. Zahvaljujući njihovim nebrojenim žrtvama, spriječeno je daljnje tursko nadiranje u Europu. Za te zasluge povijest im je dodijelila časni naslov: Predziđe kršćanstva (...) Pitanja nakon lekcije: Zbog čega Hrvati nose naslov predziđe kršćanstva? Na koji način bi to trebali biti i danas?“ (Katolički katekizam / Inficiranje mladih prastarim nacionalnim mitovima)

6. „Dobro odgojena djeca sakupljaju videokasete islamskog sadržaja.“ (Islamska vjeronauka za treći osnovne, Ćatić-Štulanović / Promicanje idiotizma koji nema utemeljenje u islamskoj tradiciji i svetoj knjizi)

7. „Sada ćeš učiti o svim glavnim gradovima srpskih zemalja: Beograd, Podgorica, Srpsko Sarajevo i Banja Luka... Potpisivanjem Mirovnog sporazuma i završetkom rata 1995. godine, dijelovi Srpskog Sarajeva pripali su Sarajevu koje se nalazi na teritoriji Federacije BiH.“ („Poznavanje društva“ za 4. osnovne / Falsifikacija povijesti)

8. „Kralj Aleksandar je u okviru priprema za odbranu od fašizma posjetio Francusku 9. oktobra 1934. Kralja je u marseljskoj luci dočekao francuski ministar Luj Bartu. Kada su njih dvojica sjeli u automobil, kralju je prišao terorista i pucao. Kralj je tu ubijen, a Bartu je kasnije podlegao ranama. Atentator je bio pripadnik fašističkog krila VMRO-a. U Francusku je ušao sa grupom ustaša. Ubistvo našeg kralja dokaz je pojačane agresivne politike fašističkih snaga u Evropi. Kralj Aleksandar je bio prva žrtva fašizma.“ (Srpska istorija za 9. osnovne, R. Pejić / Falsifikacija povijesti)

9. „Dok se hrišćanska crkva širila i jačala, crni oblaci Božijega gnjeva skupljali su se nad prestupnim jevrejskim narodom. Proročanstvo Spasiteljevo, da od Jerusalima i hrama neće ostati ni kamen na kamenu, ispunilo se doslovce.“ (Pravoslavna vjeronauka za 6. osnovne, N. Mojsilović / Antisemitizam na romantičarski način)

10. „Zato su muslimani poznati kao blag narod, koji prašta i koji svoju ljutnju brzo savlada.“ (Islamska vjeronauka za 6. osnovne, M. Čatović / Promocija vlastitog kolektiva kao bezgrešnog)

11. „Sektaši se međusobno razlikuju, ali imaju i nešto što im je zajedničko. Svima njima je cilj da razore one osnovne elemente ljudske egzistencije, kao što su PORODICA i DRŽAVA. (...) Znajući da je porodica stub i temelje svakog društva sektaši nastoje svim silama da unište porodicu i da naprave neslogu u porodici po njihovom principu: „Što gore – to bolje“. (...) One sekte koje propagiraju otvoreni satanizam idu još i dalje. U njihovim molitvama čuju se i sljedeće riječi: 'Iščupaj majku iz svog srca i pljuni u lice svoga oca'.“ (Pravoslavna vjeronauka za 9. osnovne, S. Vrhovac / Promicanje mržnje prema sektama)

12. „Svoj kulturni i svekoliki identitet Hrvati nastoje sačuvati preko hrvatskoga jezika i obrazovanja od vrtića do sveučilišta. Vi sigurno volite filmove i športske događaje i gledate ih na televiziji. Koji televizijski program vam je najdraži? Bilo bi vam drago da Hrvati imaju svoj program na državnoj televiziji, zar ne!“ (Zemljopis za 8. osnovne, A. Markotić i M. Markotić / Blesavo promicanje političkih ideja)

13. „Gubitak vjere je najveća nesreća za čovjeka. Taj grijeh protiv vjere zove se ateizam ili bezboštvo. Ovaj grijeh je veliki i neoprostiv a njega mogu kod čovjeka prouzrokovati razne okolnosti kao, npr., rđavo vaspitanje, zli primjeri u mladosti, jednostrana i površna učenost.“ (Pravoslavna vjeronauka za 9. osnovne, S. Vrhovac / Promicanje mržnje prema ateizmu)

14. „Židovi prakticiraju vještičarenje i čarobnjaštvo, te slijede Sotonu. (...) Pitanje poslije lekcije: navedite neke odbojne karakteristike Židova. (...) Dajte neke primjere bezvrijednih religija, kakve su judaizam i kršćanstvo.“ (Udžbenik vjeronauke u Školi kralja Fahda, London/ Bez komentara)

15. „Čovjek se spasava samo vjerom, dobra djela nisu potrebna.“ (Pravoslavna vjeronauka za 8.osnovne, V.Stojanović / Citat doista sve govori)

16. „Crkva u Hrvata suočila se za vrijeme i nakon Drugoga svjetskog rata s dva totalitarna i protukršćanska sustava: nacizmom i komunizmom. Odlučno se suprotstavila nacističkoj ideologiji nacionalne, vjerske i rasne diskriminacije te stala na stranu ugroženih i progonjenih.“ (Katolički katekizam / Šminkanje prošlosti)

17. „Odlomak iz pripovijetke Ive Andrića Priča o kmetu Simanu. (...) Evo kako je: četiri stotine godina ste vi jahali nas, sada ćemo četiri stotine godine mi vas, a poslije ćemo se razgovarati ko će koga jahati za onih trećih četiri stotine godina...“ (Srpski jezik za 8. osnovne, Kovačević-Savić / Selekcija citata koji mladima opravdavaju nasilne političke projekte)

18. „Neki narodi su shvatili post kao samomučenje ne jedući ništa duže vrijeme (budisti), drugi su sve jeli, izostavljajući samo meso i masti životinjskog porijekla (kršćani). Islamski post je jedini savršeni post i samo od takvog posta ima pune koristi.“ (Islamska vjeronauka za 6. osnovne, M. Čatović / Promocija vlastite religije kao najsavršenije naspram drugih)

19. „Prisustvo pravoslavne Dijaspore utiče blagotvorno i na narode među kojima i sa kojima pravoslavci zajednički žive. Tako danas imamo mnoge Nijemce, Francuze, Engleze, Amerikance i dr. koji su prihvatili drevnu i vječno novu vjeru svojih praotaca. Primajući Pravoslavlje oni se samo vraćaju sebi samima, svojoj hiljadugodišnjoj pravoslavnoj prošlosti, koja je docnije bila zamračena nepravoslavnim nanosima.“ (Pravoslavna vjeronauka za 6. osnovne / Promicanje shvaćanja vlastite vjere kao najispravnije, a drugih kao 'zamračenih')

20. „U vrijeme Kulina bana Bosnom su širili svoje vjersko učenje bogumili koje je Nemanja protjerao iz Srbije.“ („Poznavanje društva“ za 4. osnovne / Širenje neutemeljenih tvrdnji o povijesti poradi zlonamjernih ideološko-političkih projekata)

21. „Hrvatska politička (zlo)upotreba jezika“ (Naslov iz „Teorije književnosti“ za gimnaziju, Milatović-Savić, Istočno Sarajevo / Naslov sve govori)

22. „Odmah po izvršenju atentata austrougarske vlasti pozvale su Hrvate i muslimane da uništavaju sve što je srpsko. Hrvatski i muslimanski ološ pljačkao je i demolirao ne samo srpske trgovačke i zanatske radnje, već i porodične kuće.“ (Istorija za 1. razred srednje škole, R.Pejić / Poticanje na mržnju prema drugim narodima)

Objavi komentar Blogger

 
Top